اِن جي دانلود

اِن جي دانلود
ng download
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 51881
تعداد مطالب : 347
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس

 ترانه و آهنگ : پویا بیاتی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

| پیشنهادی وب سایت تک ملودی |

% دانلود
آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس

 ترانه و آهنگ : پویا بیاتی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

| پیشنهادی وب سایت تک ملودی |

% دانلود
آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس

 

متن ترانه اینجاشو ننویس از پویا بیاتی :

بعد از تو نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه

دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه

♫♫♫

دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه

از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه

هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه

گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه

اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم

دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم

با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم

دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم

♫♫♫

میره نفسهامو دارم از همه چی سیر میشم

خالی دستامو بازنده ی تقدیر میشم

دیده عکسامو نمیدونه دارم پیر میشم

 اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320    حجم 320 حجم اهنگ : 7.99 مگابایت  

 اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128    حجم 128 حجم اهنگ : 3.29 مگابایت

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :